Sider

14.02.2010

kaldt!!

Opp av badekaret, dvs vi har kun dusj så det blir å sette frem babykaret i dusjen.. Jeg har forsøkt å introdusere dusjen uten hell. Det er veldig skummelt!
- det er kaldt pappa!!!!!!

jeg pakker henne inn i et stort håndkle, plasserer henne i godstolen foran TV. Pluss dyna hennes. 
- barne-TV begynner snart...
- jeg vil ha pappa is.

pappa-is  er mangosorbet som i disse tider er på tilbud til 14,9 på kiwi. WE like!











- det blir veldig kaldt hvis du skal spise is nå. Fryser du ikke da??
- jeg liker kaldt!!

Da ble det mango-is til barne TV.

2 kommentarer:

Miramora sa...

Nå er det kanskje på tide at du slutter å hamstre den mango isen til 14.90 tenker jeg vi sier. Selv om den er meget god, det skal du ha! Gleder meg til de lager sorbet-is av den nye kvikklunsj-melkesjokoladen. Jepp.

Mats sa...

Fett å se en annen pappablogg i jungelen av mammablogger - consider yourself followed!

Keep on truckin'!

Mats!

http://farskap2010.blogspot.com