Sider

28.04.2010

Mitt nye familiemedlem!!!

Endelig, for litt over en uke siden fikk jeg min nye macbook Pro 17"




























Nydelig maskin! Enda mere frustrerende er det vel at samme dag som jeg fikk maskinen lanserte apple sin nye macbook pro. Bedre batteri, bedre touchpanel... raskere , i det hele tatt! Jaja! Denne er uansett 10ganger bedre enn min G4 powerbook 15", For de som forstår seg på slikt.  
Flott å få en bærbar mac med innebygd webkamera også. Enkelt og raskt å ta noen bilder av barna sine i programmet photo boot. Mira maser om å ta bilder hele tiden. 


Her har dere noen eksempler:


2 kommentarer:

Anne Mette Lie sa...

Ah... nyyyydelig! Me love!

Miramora sa...

Ja jeg har merket meg at dere har fått en nært forhold allerede, du og macen. Jeg ønsker meg også en! *hint*