Sider

24.01.2010

Saks


 



















Mira er blitt veldig flink til å klippe ark  i biter...  i dag oppdaget jeg at hun hadde funnet fram saksa og klippet på  en liten blokk hun fikk på g-sport. jaja tenkte jeg. Det der var vel egentlig 
en tegneblokk!! 


Så tittet jeg litt nærmere og oppdaget at hun hadde funnet fram en "voksen saks".  
Jeg tok den fra henne og sa jeg kunne bytte den til hennes egen barnesaks. 
Ikke spesielt populært! 
Den kunne hun ikke bruke. 


- går ikke å klippe!! 


Hun løper til kjøkkeskuffen og prøver å få tak i "voksensaksa"... 


- Nei! den kan du ikke få, men se her har du en ny saks (den samma barnesaksa som hun nettopp kastet på gulvet) 


- hva er det?


- det er er ny barnesaks..


- å ja!


Hun tar den med seg fornøyd bort til g-sport blokka for å klippe videre.


Tar ikke lange tiden før saksa ender i gulvet!! Den går ikke! 




haha! skal ikke være enkelt!