Sider

08.11.2009

SanDisk Mp3 - shake



Mira fikk denne funky saken av farmor(selvfølgelig i i rosa).

Jeg er igrunn ikke for mp3/walkman til små barn. Vi bør vel skåne ørene deres så lenge som mulig? ..men så oppdaget jeg at spilleren har en innbygd høytaler. Og med god kvalitet. Lite bass, men hva skal små barn med mye bass.. (ingenting i dette tilfelle) Spillern skifter sanger ved å vri til høyre eller venstre på den ene hvite ringen. Det er ikke så lett!! men skal det være det? Hun skjønte det raskt, men litt vanskelig. Da har hun noe å trene seg på. Den sitter godt i hånda også. Personlig ville jeg ikke valgt en slik funksjon til meg selv... Måten man bytter sang på er litt pes! men for små barn: Topp!, synes jeg!

Man kan også shake for å bytte sang. I stedet for å vri på ringen kan man holde inne playknappen og riste på den på en spesiell måte. Da bytter den nemlig sang.Dette krever nok også en del trening.
Man kan kjøpe ekstra minnebrikke til. Å komme til batteriet virker ganske vanskelig, noe som egentlig er en fordel ift at barn kan bruke denne Mp3-spilleren. Jeg måtte bruke en kniv for å få opp batterilukket under dekselt.

Jepp!


2 kommentarer:

Frøken Friken (Linda) sa...

Sinnsykt stilig;) Hva koster en sånn en da?

MiraogFaren sa...

Ikke så lett å få tak i denne. Mener den kostet rundt en 100lapp på obs.